fredag 28. desember 2012

♥ ♥ ♥


Du er en engel..
Med et smil som kan smelte is.
Og når smilet ditt når øynene,
rører det ved sjelen min..
Men altfor mange ganger
smiler du bare med munnen
Og øynene dine har en tristhet over seg
Jeg skulle ønske jeg kunne ta 
alt det vonde fra deg, 
At jeg kunne bære smerten for deg
Jeg skulle med glede ha gjort det,
Fordi jeg er glad i deg. 
Og for slike venner som deg kunne jeg gitt alt.
Men jeg kan ikke bære smerten din
Jeg kan bare være her
Og rekke ut en hånd som du kan holde i.. 
Hvis du vil….
Jeg skal være her de vonde dagene
Og vente på de gode sammen med deg
For de skal komme
De må komme.
Og når du ikke lenger våger håpe på det
Skal jeg håpe for deg
Og når du ikke lenger tør tro at ting vil bli bedre
Da skal jeg tro for deg
Gla i dæ 
♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar